Zoeken in deze blog

vrijdag 29 juni 2012

Poppen breien met Arne en Carlos

Hier heb ik lang naar uitgekeken: het nieuwe boek van Arne en Carlos.

En het is zo'n lief en mooi boek. Verhalen over de oorsprong van de patronen, de kippen van Arne en Carlos die logeren bij een neef, de styling van de foto's en het plezier van het breien van de poppen en kleren, dat er werkelijk afdruipt. Een boek waar ik in blijf kijken en lezen. En het leuke is, ik zou best zo'n vestje en een jurkje zoals hieronder willen hebben, maar dan wel in mijn maat...

Meer zien? Kijk eens bij Wieke, ze post wekelijks vers gebreide poppen op haar blog.



Helemaal niets om aan te trekken!

1 opmerking:

  1. wat een leuke poppetjes
    Ik nodig je uit op mijn blog voor een verrassing
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen